Avantajele unui Brand Reputation puternic
Crearea unei reputații de brand puternice, pozitive, are o serie de avantaje pentru companie, printre care:- generează mai multe vânzări, deci un profit mai mare
- fidelizează clienții: în momentul în care o companie are un nivel crescut de încredere pe piață, un brand reputation puternic, clienții vor avea toate motivele să revină, mai ales dacă nu va scădea calitatea produselor sau serviciilor oferite
- avantaj competitiv: o companie cu un brand reputation puternic va avea mereu un avantaj competitiv pe o piață în continuă creștere
- extinderea afacerii: în momentul în care reputația de brand este puternică, se poate lua în calcul extinderea afacerii și noi parteneriate pe termen lung, poate chiar pe piețele din alte orașe sau chiar la nivelul internațional
- fidelizarea angajaților: angajații vor avea numai de câștigat dacă vor lucra pentru o companie cu un brand reputation puternic, așa că nu se vor gândi să plece și vor face tot posibilul pentru a contribui la bunăstarea firmei
- recomandări: clienții și partenerii de afaceri mulțumiți vor recomanda mai departe brandul
- încredere crescută: nu în ultimul rând, trebuie să discutăm și despre încrederea crescută pe care o prezintă un brand cu o reputație puternică; având în vedere că o companie își ține toate promisiunile, va prospera și va atrage noi clienți.
Leave A Comment