- Luni-Vineri 09:00AM-18:00PM
- Calea 13 Septembrie nr.90, Complex Grand, Sector 5, Bucuresti
- office@marketinglab.ro
Social Media - Important in Marketing sau nu?
- Home
- Social Media – Important in Marketing sau nu?
- Marketing Lab
- No Comments
Știai că social media este un instrument puternic pe care îl poți folosi în creșterea vizibilității afacerii tale? Zilnic, platformele de socializare sunt utilizate de miliarde de oameni. Chiar și în țara noastră, milioane de oameni utilizează cel puțin o rețea de socializare pe zi. Odată cu evoluția internetului și apariția rețelelor de socializare, comunicarea cu clienții și atragerea unora noi a devenit mult mai ușoară. O prezență constantă pe rețelele de socializare va ajuta publicul țintă să rezoneze cu afacerea ta și să convertești mai mulți vizitatori în clienți. În continuare, îți prezentăm pe scurt cât de importantă este social media pentru comunicarea cu publicul țintă și clienții și pentru vizibilitatea afacerii tale.
Începem prin a-ți prezenta componenta de comunicare a social media. Rețelele de socializare pot crea un context favorabil pentru a ,,umaniza” comunicarea cu publicul țintă și cu clienții deja existenți. O afacere de succes este una care comunică în mod eficient și constant. Această comunicare trebuie să fie cât mai personală, nu seacă. Mesajele pe care le transmiți trebuie să fie personalizate. Sunt importante și mesajele automate, însă pe cât posibil încearcă să le însuflețești, să faci așteptarea clientului mai plăcută până când îi vei răspunde. Comunicarea trebuie să se bazeze pe respect și pe oferirea cât mai multor detalii pentru a găsi cea mai bună soluție atât pentru clienți, cât și pentru companie.
Din fericire, social media ajută companiile să comunice eficient, atât prin intermediul mesajelor, comentariilor, cât și datorită postărilor. Așadar, cu ajutorul social media poți să stabilești în primul rând o comunicare directă cu publicul țintă și clienții deja existenți și poți să transmiți mai ușor mesajele companiei prin diverse postări, campanii și așa mai departe.
În ceea ce privește partea de vizibilitate, având în vedere multitudinea de postări de pe social media, este important să ai o strategie bine pusă la punct pentru a ieși în evidență. Postările tale trebuie să reflecte întocmai ceea ce vrei să transmiți. Spre exemplu, dacă îți dorești o comunicare bazată pe umor de calitate, având în vedere că specificul companiei îți permite, asigură-te că toate postările vor fi în același ton. Însă, în comunicarea directă cu clienții sau potențialii clienți, păstrează un ton un pic mai serios.
De asemenea, este bine de știut că prezența companiei tale în social media te ajută și să identifici mai bine concurența și să înțelegi cum o poți depăși. Poți vedea care strategii au rezultate excelente și să implementezi unele asemănătoare. De asemenea, poți vedea și modul în care interacționează concurența cu publicul țintă, prin comentarii de exemplu.
Marketing Lab Romania te poate ajuta cu toate acestea. Împreună, veți putea elabora o strategie de social media excelentă, care să ajute la creșterea vizibilității brandului tău și la atragerea de noi clienți.
Marketing Lab
Categories
Archives
Mergi Sus
Leave A Comment