Știai că web design-ul este unul dintre elementele vizuale ale brandului tău? Un web design excelent, va atrage clienții și îi va îndemna să comande cât mai repede produsele sau serviciile pe care le comercializezi. De asemenea, felul în care arată website-ul tău va deveni cartea ta de vizită virtuală. În cele ce urmează, îți vom explica de ce este important să ai un site web bine pus la punct.
Având în vedere că trăim în epoca tehnologiei, un website este indispensabil oricărei afaceri. Indiferent că este vorba despre un site de vânzare sau de prezentare, afacerea ta ar trebui să fie prezentă și în online. Astfel, website-ul va deveni cartea ta de vizită virtuală, iar potențialii clienți vor putea afla de tine nu doar în orașul unde se află afacerea, ci și la nivel național și de ce nu, internațional.
Având în vedere importanța website-ului, cel mai bine este să apelezi la specialiști care să ți-l creeze de la zero. Nu doar informațiile prezentate sunt importante, ci și modul în care arată, practic web design-ul. Aspectul website-ului va fi cartea de vizită online a afacerii tale, așa că este bine să o lași în mâinile specialiștilor, cum ar fi Marketing Lab Romania.
Web design-ul și impactul primei impresii
Știai că un vizitator al site-ului tău are nevoie de mai puțin de 3 secunde pentru a hotărî dacă rămâne sau nu pe site și achiziționează produsele? Dacă aspectul site-ului nu este unul user friendly, intuitiv de navigat, dacă nu este bine aleasă cromatica și informațiile nu sunt grupate în mod corect, potențialii clienți vor ieși de pe site și vor merge la concurență. De aceea, un site web bine pus la punct va face o primă impresie excelentă și te va ajuta să nu pierzi potențial clienți și de asemenea, îi vei putea fideliza pe cei deja existenți.
Web Design-ul site-ului trebuie să aibă un aspect modern, curat. Prea multe elemente vizuale pot deveni obositoare și pot deruta vizitatorii. Este bine să eviți fundalurile foarte închise la culoare și scrisul deschis (spre exemplu negru și alb) deoarece vei obosi audiența și vei impacta afacerea într-un mod negativ. Cel mai bine ar fi ca web design-ul să fie în concordanță cu identitatea vizuală a brandului tău. Culorile predominante să se fie cele care apar și în logo (dacă este cazul) sau pe cele mai importante produse.
Apoi, hotărăște cum vei dori să arate website-ul. Poți opta pentru un design clasic și practic, unul elegant, modern, minimalist, jucăuș. Totul depinde și de specificul afacerii tale. De exemplu, dacă ai un magazin online cu piese de mobilier vintage, website-ul tău poate îmbina elemente specifice, un scris deosebit, care să îmbie clienții să dea click.
Așadar, ai grijă de website-ul tău, cartea ta de vizită online și lasă-l pe mâinile specialiștilor. Marketing Lab Romania va ști exact ce îți dorești, după o discuție preliminară și va avea grijă ca website-ul să reflecte perfect dorințele și specificul afacerii tale.
Leave A Comment