x
M a r k e t i n g
L a b

Digital strategy

Orice brand are nevoie de o strategie de digital marketing care sa ii asigure vizibilitatea in mediul online. In prezent, este imposibil sa ai un portofoliu semnificativ de clienti si o firma care se mentine pe profit, fara digital marketing. Internetul te ajuta sa ajungi la potentiali clienti mult mai rapid decat alte forme de marketing, iar numarul celor care vor afla de brandul tau este impresionant si iti poate duce compania la urmatorul nivel de succes.

Ce este marketingul digital
Marketingul digital include crearea si promovarea contentului relevant pentru o companie sau un brand in mediul online. Marketingul digital este implementat prin strategii de marketing care se asigura ca acest continut ajunge la publicul tinta si genereaza engagement, fidelizare, brand awareness si vanzari..

Strategiile de marketing se concentreaza pe anumite canale digitale relevante pentru contentul pe care il raspandesc. Aceste canale digitale pot fi website-uri, retele sociale, aplicatii, e-mail, etc. Expertii nostri in digital marketing vor stabili si canalele digitale care se potrivesc companiei tale cel mai bine si care merita exploatate.

De ce este important sa investesti in marketingul digital Marketingul digital se adreseaza unei piete globale care nu ar putea fi accesata prin nicio alta forma de marketing. Astfel ca brand awareness-ul creste exponential si ca o consecinta fireasca va creste si gradul de fidelizare. Prin marketingul digital cresc oportunitatile de profit printr-un numar mai mare de vanzari dar si prin oportunitati de colaborare cu alte companii in cazul marketingului B2B.

De mentionat este si faptul ca marketinul digital elimina costuri de printare si instalare a bannerelor dar si costurile de autorizatii aferente panourilor publicitate, specifice marketingului offline. Intregul plan de marketing digital este implementat online si analizarea rezultatelor se face tot in mediul virtual.

In plus, internetul este o forma de comunicare cu clientii mult mai eficienta si preferata de majoritatea publicului tinta, indiferent de profilul companiei.

Strategii de marketing digital

Expertii nostri in digital marketing vor alege sa foloseasca una sau mai multe strategii pentru promovarea unui brand in mediul online. Cele mai populare si eficiente strategii de digital marketing sunt urmatoarele:

SEO si PPC

SEO (Search Engine Optimization) este o strategie de marketing digital care se refera la optimizarea continutului de pe website-ul companiei, in motoarele de cautare. Un continut optimizat va fi gasit mai usor de clientii care cauta servicii sau produse similare cu cele oferite de compania ta. Cu cat rankul continutului este mai mare pe motorul de cautare, cu atat traficul spre website-ul companiei este mai ridicat si deci sansele de crestere a vanzarilor sunt si ele imbunatatite.

O alternativa sau o completare a strategiei SEO este PPC (pay per click) care se refera la plata pentru fiecare click pe care audienta il face pe linkul promovat. Acest link poate fi o postare de pe retelele sociale ale companiei sau un articol publicat pe website-ul sau platforma e-commerce a brandului.

Content marketing

Marketingul de continut se adreseaza intotdeauna publicului tinta. Continutul promovat de compania ta trebuie sa fie informativ, antrenant si sa starneasca interesul targetului de audienta pentru produsele si serviciile tale. Rolul continutului este sa educe publicul tinta cu privire la produsele oferite de o companie si sa convinga potentialii clienti sa investeasca in produsele brandului respectiv.

  • Improperly Installed Outlets
  • Old, Ungrounded Outlets
  • Worn Out Outlets
  • Outlets in wet locations
  • Outlets Not Childproof
  • Damaged Outlet

Reduce the danger of electrocution

Marketing digital prin e-mail

Desi marketingul prin e-mail a primit un loc secund in ultimii ani, acesta poate aduce avantaje care nu trebuie neglijate. E-mail marketing este o strategie care functioneaza cu succes atat in marketingul B2B cat si in cel B2C. Marketingul prin e-mail poate include trimiterea de oferte, produse noi oferite de companie sau colectarea de feedback de la clienti. Acest tip de marketing este unul care apropie clientii de companii si ofera companiilor sansa de a isi educa si fideliza segmentul de clienti.

Marketing digital pe telefon In prezent toata lumea foloseste smartphone-uri care au devenit niste computere mici pe care le purtam in buzunar. Marketingul prin SMS este o strategie si mai personala decat cel prin e-mail. Aceste mesaje trebuie sa fie eficiente si create de un specialist in acest tip de market care sa poata creea impactul dorit.

Social media marketing

Retelele sociale au ajuns sa domine internetul in multe privinte. Publicul tinta al companiei tale petrece un numar semnificativ de ore pe aceste retele si ar fi o greseala sa nu valorifici acest lucru. Social media marketing include atat continutul distribuit pe astfel de retele cat si formele de advertising folosite pentru promovarea acestui content.

Video digital marketing

Desi continutul de tip text ramane o forma populara de transmitere a informatiei, clipurile video sunt din ce in ce mai cautate si primesc un feedback mai bun. Uneori un video de cateva minute transmite mai bine informatia si ramane mai mult timp in mintea targetului de audienta decat un text. Insa nu toate videourile vor avea acelasi impact, de aceea este nevoie de o strategie de video digital marketing bine pusa la punct. Aceasta strategie se va ocupa atat de crearea videourilor care avantajeaza compania cat si de distribuirea lor in mediul virtual pentru o expunere marita.

Evident, ramurile strategiilor de digital marketing se pot extinde si pe metode mai specifice, asadar Marketing Lab va gasi cele mai eficiente strategii potrivite promovarii brandului tau.

Cum te poate ajuta Marketing Lab

Suntem una dintre cele mai bune agentii de marketing din Romania cu un portofoliu de clienti impresionant. Expertii nostri vor pune la punct un plan al succesului in mediul online pe care compania ta il poate aplica pentru a atinge nivelul de brand awareness la care merita sa fie.

Stabilim impreuna obiectivele Dupa o analiza in detaliu a brandului tau, vom stabili impreuna rezultatele pe care vrem sa le obtinem prin strategia de marketing digital pe care o vom dezvolta si implementa. Daca doresti sa maresti nivelul de constientizare al brandului, vei avea nevoie de o alta strategie de marketing decat daca scopul tau este sa maresti fidelizarea clientilor existenti.

Definim audienta tinta
Definirea audientei tinta va da tonul strategiei de digital marketing. Publicul tinta este publicul caruia tu I te adresezi si continutul care ajunge la ei trebuie sa fie adecvat asteptarilor acestor potentiali clienti.

Identificam canalele digitale cele mai potrivite pentru brand-ul tau
In functie de profilul companiei tale, unele canale digitale ti se vor potrivi mai bine decat altele. Expertii nostri vor identifica aceste canale si vor optimiza prezenta brandului tau acolo unde sansele de notorietate sunt crescute.

Cream continutul si optimizarea acestuia
Continutul de marketing trebuie mereu creat cu un scop in minte. Fie ca vrei sa informezi publicul tinta sau sa iti maresti vanzarile, continutul pe care il distribui trebuie sa reflecte acest scop si sa te ajute sa il atingi. Totodata, acest continut trebuie optimizat astfel incat sa poata fi descoperit cu usurinta de catre potentialii clienti.

Analiza rezultatelor
Analiza rezultatelor se va face periodic pentru a verifica dezvoltarea brandului in mediul online si impactul strategiei de marketing. In functie de aceste rezultate vom ajusta strategia pentru a imbunatatii rezultatele sau a le mentine.

Esti invitat sa colaborezi cu una dintre cele mai bune agentii de marketing din Bucuresti pentru a atinge rezultatele dorite dar si a sustine nivelul de dezvoltare al companiei tale in mediul online.

Hai sa stam de vorba daca simti ca ai nevoie de un "BOOST", Echipa Marketing Lab!

  • Replace Damaged Wiring
  • Check All Electrical Plates
  • Check All Outlets
  • Test Outlets
Mergi Sus