Orice brand are nevoie de o strategie de digital marketing care sa ii asigure vizibilitatea in mediul online. In prezent, este imposibil sa ai un portofoliu semnificativ de clienti si o firma care se mentine pe profit, fara digital marketing. Internetul te ajuta sa ajungi la potentiali clienti mult mai rapid decat alte forme de marketing, iar numarul celor care vor afla de brandul tau este impresionant si iti poate duce compania la urmatorul nivel de succes.
Ce este marketingul digital
Marketingul digital include crearea si promovarea contentului relevant pentru o companie sau un brand in mediul online. Marketingul digital este implementat prin strategii de marketing care se asigura ca acest continut ajunge la publicul tinta si genereaza engagement, fidelizare, brand awareness si vanzari..
Strategiile de marketing se concentreaza pe anumite canale digitale relevante pentru contentul pe care il raspandesc. Aceste canale digitale pot fi website-uri, retele sociale, aplicatii, e-mail, etc. Expertii nostri in digital marketing vor stabili si canalele digitale care se potrivesc companiei tale cel mai bine si care merita exploatate.
De ce este important sa investesti in marketingul digital
Marketingul digital se adreseaza unei piete globale care nu ar putea fi accesata prin nicio alta forma de marketing. Astfel ca brand awareness-ul creste exponential si ca o consecinta fireasca va creste si gradul de fidelizare. Prin marketingul digital cresc oportunitatile de profit printr-un numar mai mare de vanzari dar si prin oportunitati de colaborare cu alte companii in cazul marketingului B2B.
De mentionat este si faptul ca marketinul digital elimina costuri de printare si instalare a bannerelor dar si costurile de autorizatii aferente panourilor publicitate, specifice marketingului offline. Intregul plan de marketing digital este implementat online si analizarea rezultatelor se face tot in mediul virtual.
In plus, internetul este o forma de comunicare cu clientii mult mai eficienta si preferata de majoritatea publicului tinta, indiferent de profilul companiei.
Strategii de marketing digital
Expertii nostri in digital marketing vor alege sa foloseasca una sau mai multe strategii pentru promovarea unui brand in mediul online. Cele mai populare si eficiente strategii de digital marketing sunt urmatoarele:
SEO si PPC
SEO (Search Engine Optimization) este o strategie de marketing digital care se refera la optimizarea continutului de pe website-ul companiei, in motoarele de cautare. Un continut optimizat va fi gasit mai usor de clientii care cauta servicii sau produse similare cu cele oferite de compania ta. Cu cat rankul continutului este mai mare pe motorul de cautare, cu atat traficul spre website-ul companiei este mai ridicat si deci sansele de crestere a vanzarilor sunt si ele imbunatatite.
O alternativa sau o completare a strategiei SEO este PPC (pay per click) care se refera la plata pentru fiecare click pe care audienta il face pe linkul promovat. Acest link poate fi o postare de pe retelele sociale ale companiei sau un articol publicat pe website-ul sau platforma e-commerce a brandului.
Content marketing
Marketingul de continut se adreseaza intotdeauna publicului tinta. Continutul promovat de compania ta trebuie sa fie informativ, antrenant si sa starneasca interesul targetului de audienta pentru produsele si serviciile tale. Rolul continutului este sa educe publicul tinta cu privire la produsele oferite de o companie si sa convinga potentialii clienti sa investeasca in produsele brandului respectiv.