x
M a r k e t i n g
L a b
  • Luni-Vineri 09:00AM-18:00PM
  • Calea 13 Septembrie nr.90, Complex Grand, Sector 5, Bucuresti
  • office@marketinglab.ro

Influencer marketing

Indoor Lighting

Influencer marketingul este o forma de marketing prin care companiile colaboreaza cu influenceri din diferite domenii pentru a-si promova produsele sau serviciile. Influencerii sunt persoane ce au dezvoltat o comunitate online in jurul activitatii sale, sunt urmariti de un numar mare de persoane pe platformele de social media, cum ar fi Instagram, YouTube sau TikTok, si care au o influenta semnificativa asupra audientei lor.

Aceasta forma de marketing se poate realiza prin campanii publicitare, spoturi, reclame sau postari pe retelele de socializare, prin care influencerii promoveaza un produs sau serviciu. Pentru o campanie de influencer marketing de succes, este important sa colaborezi cu cei mai buni profesionisti in marketingul digital din Romania.

Crearea unei strategii de influencer marketing

In primul rand trebuie sa stabilesti ce doresti sa realizezi cu campania de influencer marketing. Exemple de obiective pot fi cresterea vanzarilor, cresterea notorietatii brandului sau generarea de trafic pe site-ul companiei.

Identificarea influencerilor

Identifica influencerii care se potrivesc cu valorile si estetica brandului tau. Ia in considerare numarul de urmaritori, tipul de continut pe care il posteaza si angajamentul pe care il au cu audienta lor.

Stabilirea bugetului

Pentru a putea incepe, trebuie stabilit ce buget are compania ta pentru campania de influencer marketing si cum vei plati influencerii pentru promovarea produselor sau serviciilor.

Conturarea continutul campaniei

Pentru a putea avea o campanie de succes, trebuie stabilite ideile sau planul de desfasurare al campaniei. Un continut creativ si atractiv care sa inspire comunitatea influencerilor sa actioneze, va ajuta foarte mult pentru a putea masura si urmarii atingere obiectivelor campaniei.

Monitorizeaza si masoara performanta campaniei

Este foarte importanta monitorizarea performantei campaniei in timp real si masurarea rezultatelelor si obiectivelor stabilite la inceputul campaniei. Acest lucru va permite sa faci ajustari in timp util si sa imbunatatesti performanta campaniei.

Mentine relatia cu influencerii

Este important sa construiesti si sa mentii relatii cu influencerii, astfel incat sa poti colabora cu acestia si in viitor, dar este totodata si foarte important si sa te asiguri ca ei sunt in continuare relevanti pentru brandul tau.

  • Increased productivity
  • Improved comfort
  • Better Energy Efficiency
  • Better Atmosphere

Our Electricians will do:

Cum te poate ajuta Marketing Lab cu o campanie de influencer marketing?

Marketing Lab este una din cele mai bune agentii de marketing din Romania si te poate ajuta in crearea si implementarea unei campanii de influencer marketing de succes. De ce? Pentru ca Iulian, unul dintre fondatorii companiei a creat si crescut de la 0 propriul brand si a dezvoltat o comunitate nisata in domeniul calatoriilor, in jurul brandului Mr.Travel.

El cocheteaza cu aceasta ramura a marketingului inca de acum 5 ani si a realizat campanii de succes cu branduri precum Chocolat, Vitamin Aqua, Baxter of California, Seek New York si multi altii.

El impreuna cu echipa, vor parcurge urmatoarele etape principale pentru a te ajuta sa atingi succesul pe care brandul tau il merita.

Identificarea influencerilor potriviti

Marketing Lab poate utiliza instrumente de monitorizare si analiza pentru a identifica influencerii care sunt relevanti pentru industria si audienta ta. In acest fel, poti fi sigur ca vei colabora cu persoane care pot ajuta la cresterea notorietatii brandului tau.

Negocierea contractelor

Marketing Lab poate ajuta la negocieri si semnarea contractelor cu influencerii, pentru a asigura obtinerea celei mai bune valori pentru brandul tau. Acest lucru te va ajuta sa investesti o suma corecta in serviciile de influencer marketing si sa obtii rezultate proportionale cu aceasta.

Crearea de continut

Marketing Lab poate lucra impreuna cu influencerii pentru a crea continut relevant si de calitate care sa sprijine campania ta de marketing. In plus, acesta poate ajuta la distribuirea continutului pe diferite platforme sociale. Content marketing-ul este un aspect esential intr-o astfel de campanie si fiecare parte a contentului distribuit de influenceri trebuie strategizat intr-un mod eficient.

Monitorizarea si analiza performantei

Marketing Lab poate urmari si analiza performanta campaniei tale de influencer marketing si poate oferi feedback si sugestii pentru a imbunatati rezultatele. Echipa noastra va urmari aceste rezultate de aproape si te vor tine la curent cu privire la evolutia campaniei tale. Pentru ca suntem convinsi ca este mereu loc de rezultate mai bune, ne vom asigura ca toate ajustarile la campania de influencer marketing pe care o promovam sustin scalabilitatea brandului tau.

Intra in contact cu echipa Marketing Lab si colaboreaza cu una dintre cele mai bune agentii de marketing din Bucuresti pentru campania ta de influencer marketing!

Iti vom fi alaturi pas cu pas in drumul tau spre succesul dorit.

Hai sa stam de vorba daca simti ca ai nevoie de un "BOOST", Echipa Marketing Lab!

  • Examine fixtures for damage.
  • Check for corrosion or overheating symptoms.
  • free fittings from debris or extraneous objects.
  • Look out for any cable-related trip hazards.
Mergi Sus